VRAČILA IN DOSTAVA
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. Kupec lahko blago vrne na naslov: Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221, Jarenina.
Postopek vračanja
Prosimo vas, da natisnete in izpolnite obrazec za menjavo izdelka. Izpolnite ga, ter ga skupaj z izdelkom (nepoškodovanim, v originalni embalaži) in računom pošljite na naslov Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga. Rok za odstop od pogodbe začne teči od dneva, ko je potrošnik sprejel izdelek. Kupec mora poleg osebnih podatkov sporočiti tudi transakcijski račun, ali svoj paypal račun, na katerega želi vračilo plačila.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe)
2. Menjava izdelka
Ob ugotovitvi, da vam izdelek, ki ste ga kupili ne ustreza, ga lahko brez težav zamenjate. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. O tem nas takoj obvestit, v naslednjih 14 dneh pa nam morate kupljeni izdelek tudi vrniti - neuporabljen in v nepoškodovani embalaži, z vsemi etiketami in računom.
Postopek zamenjave izdelka
Prosimo vas, da natisnete in izpolnite obrazec za menjavo izdelka. Izpolnite ga, ter ga skupaj z nepoškodovanim izdelkom v originalni embalaži in priloženim računom pošljite na naslov Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina.
Prav tako nam poleg osebnih podatkov sporočite tudi transakcijski račun, ali svoj paypal račun, na katerega želite vračilo plačila.
Kot stranka lahko kasneje naredite novo naročilo za blago, katerega želite imeti. Šele ko bo izdelek prispel na omenjen naslov Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina, pošljemo nov izdelek (iz ustvarjenega novega naročila) potrošniku na podan naslov.
Pozor! Izdelek nam pošljite na naslov skladišča: Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina in ne na sedež podjetja!
3. Stvarna napaka
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči na info@miniela.si.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
4. Preklic naročila
Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (miniela.si.) sklenjena.
5. Dostava izdelkov
Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije.
- Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.
Za blago na zalogi je dobavni rok od 2 do 4 delovne dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila - med vikendi in prazniki ni dostave. V kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen na spletni strani, kjer je objavljeno ali je izdelek razprodan.
Kupec bo ob prihodu pošiljke obveščen preko mobilnega telefona in enaslova, če je bil naveden ob nakupu na spletni strani miniela.si. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem. Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, prosimo, da o tem nemudoma obvesti ponudnika.
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).
Če imate glede naročila kakšno željo nam lahko pred oddajo naročila napišete komentar.
Stroški dostave:
Stroški dostave naročenega paketa so 4,03 €.
V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
Ob nakupu nad 40 € vam dostavo naročenega paketa plačamo mi.