1.Vračilo izdelka
Če z izdelkom niste zadovoljni ga lahko brez težav vrnete in odstopite od pogodbe. Vračilo ali zamenjava izdelkov je možna v 14. dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in nepoškodovan. Edini strošek za vas kot kupca je strošek vračila izdelka. Če kot kupec odstopite od pogodbe, vam naše podjetje vrne vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel izdelek.

Stroške vračila krije kupec.

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. Kupec lahko blago vrne na naslov: Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221, Jarenina.

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec obljubil. Pravtako v primeru, da je bila poslana napačna količina izdelka, barva. Stroške vračila krije kupec.
V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine. 

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

Postopek vračanja

Prosimo vas, da natisnete in izpolnite obrazec menjavo izdelka. Izpolnite ga, ter ga skupaj z izdelkom (nepoškodovanim, v originalni embalaži) in računom pošljite na naslov Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga, vam vrnemo prejeta plačila. Ob vračilu blaga mora kupec za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun, ali svoj paypal račun, na katerega želi vračilo plačila. 

2. Menjava izdelka

Ob ugotovitvi, da vam izdelek, ki ste ga kupili ne ustreza, ga lahko brez težav zamenjate. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. O tem nas takoj obvestit, v naslednjih 14 dneh pa nam morate kupljeni izdelek tudi vrniti - neuporabljen in v nepoškodovani embalaži, z vsemi etiketami in računom.

Obrazec za menjavo izdelka

Postopek zamenjave izdelka

Prosimo vas, da natisnete in izpolnite obrazec za menjavo izdelka. Izpolnite ga, ter ga skupaj z nepoškodovanim izdelkom v originalni embalaži in priloženim računom pošljite na naslov Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina.

Podjetje Eva Potrč s.p. v primeru zamenjave blaga nemudoma vrne kupnino za izdelek. Kot stranka lahko kasneje naredite novo naročilo za blago, katerega želite imeti. Šele ko bo izdelek prispel na omenjen naslov Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina, pošljemo nov izdelek (iz ustvarjenega novega naročila) potrošniku na podan naslov.

Pozor! Izdelek nam pošljite na naslov skladišča: Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina in ne na sedež podjetja!

Prvo menjava uredimo brezplačno pri nakupu nad 40 eur in na naše stroške pošiljanja. V kolikor bi želeli enak izdelek zamenjati drugič, vam ga lahko zamenjamo le na vaše stroške. Strošek druge menjave je 4,03 eur.

3. Stvarna napaka

Napaka je stvarna:
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo 
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči na info@miniela.si.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
 
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora kupec prodajalcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora prodajalec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora prodajalec v roku 8 dni podati kupcu pisen odgovor.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Prosimo vas, da natisnete in izpolnite obrazec za prijavo stvarne napake. Izpolnite ga, ter ga skupaj z nepoškodovanim izdelkom v originalni embalaži in priloženim računom pošljite na naslov Eva Potrč, Vukovje 1a, 2221 Jarenina.
 

4. Preklic naročila

Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (miniela.si.) sklenjena.

5. Dostava izdelkov

Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije.

  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.

Za blago na zalogi je dobavni rok od 2 do 4 delovne dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila - med vikendi in prazniki ni dostave. V kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen na spletni strani, kjer je objavljeno ali je izdelek razprodan.

Kupec bo ob prihodu pošiljke obveščen preko mobilnega telefona in enaslova, če je bil naveden ob nakupu na spletni strani miniela.si. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem. Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, prosimo, da o tem nemudoma obvesti ponudnika. 

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

Če imate glede naročila kakšno željo nam lahko pred oddajo naročila napišete komentar.

Stroški dostave:

Stroški dostave naročenega paketa so 4,03 €.

V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

Ob nakupu nad 40 € vam dostavo naročenega paketa plačamo mi.